Misafara

For we are Gods masterpiece. He has created us anew in Christ Jesus, so that we can do the good things he planned for us long ago. - Eph. 2.10

Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim/Nairobi

Afrika-trotter, fysioterapeut og misjonærspire.

tirsdag, september 05, 2006

Mirakler skjer..

Jepp, dette er det vel ikke mange som hadde forutsett vel.. Marianne skaffer seg en blog!
Men denne dedikerer jeg til alle mine fans rundt omkring, som forhåpentligvis kommer til å savne meg litt mens jeg befinner meg i et land langt borte. Her skal jeg holde dere oppdatert på hva som skjer i skumle Nairobi de neste 13 mnd. For akkurat der kommer jeg til å være. Lille jenta i den store uforutsigbare verdenen...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis snuppa!

Skal si du tar av p� den teknologiske fronten.. dette hadde jeg ikke trodd, hehehe. Det er en �re � f� v�re den aller f�rste som kommenterer osv.. :-D

1:32 p.m.  
Blogger Ane said...

tenk..13 mnd:'( woæhæ..hvordan skal vi klare oss uten marianne...!!? men det blir nok en stor opplevelse for deg ja:) og grattis med blogg:)

5:17 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Makan!!! D her e itj væst, nei! Bli inspirert æ! Flott ;) Å du, vi må ha masse kontakt når du fær nedover te go`ingan! mayday

10:48 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home