Misafara

For we are Gods masterpiece. He has created us anew in Christ Jesus, so that we can do the good things he planned for us long ago. - Eph. 2.10

Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim/Nairobi

Afrika-trotter, fysioterapeut og misjonærspire.

fredag, september 08, 2006

Pakking, pakking...

Pakking er rett og slett noe av det verste jeg gjør. Vet ikke hvorfor egentlig, for som regel er det jo en morsom grunn til at du trenger å pakke, men, men.. Uansett, nå er jeg snart på vei til Kongsberg. Der skal jeg kurses sammen med masse folk fra Uganda, Tanzania, Guatemala, og mange andre land. Det blir bra!!! Og ikke minst treffer jeg hun jeg skal jobbe med i Nairobi. Spenningen stiger... Og må nesten dedikere denne posten til Denise. Tusen takk for at jeg får kræsje hos deg i morgen. Blir stas, regner med frokost sammen med kongen.. hehe..

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

God tur til Kongsberg! snakkes på fjellet!

11:28 a.m.  
Blogger Denise said...

Den e go! Har sagt ifra te sonja..hu ska bak bolla..

10:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home