Misafara

For we are Gods masterpiece. He has created us anew in Christ Jesus, so that we can do the good things he planned for us long ago. - Eph. 2.10

Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim/Nairobi

Afrika-trotter, fysioterapeut og misjonærspire.

mandag, januar 29, 2007

Wageni!

I love having visitors! When my brother and friends from Norway are sitting in my livingroom
eating icecream and drinking coffee, it feels like home. I have actually missed hearing my brother's voice: "Mmmm, what is this smell, is it food?? Marianne what are you making? Can I have some??"






























Since I picked Hilde up at the airport some weeks ago, a lot of things have happened. My birthday party was great! A bunch of people from work, my taxidriver, a Canadian medicineman and some crazy Norwegians packed together in my apartment.
Another trip to the airport to pick up Jens Gunnar and Siv, a lot of tours in the city, safari and crazy workdays..












































7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehehe:) Jens Gunnar har fått sæ en venn sjer æ, artig! Han ser litt skeptisk ut til sin nye kompis!

11:51 a.m.  
Blogger Marianne said...

Daem vart da gode venna etterhvert sjoe. :)Helt te han dro te Rwanda, og forlot vennen sin i Nairobi..

2:55 p.m.  
Blogger Nelly said...

Hahaha!!! Sååå typisk JensG! MAT!!!
Bra at dere har det sååå bra! Jeg skulle ønske jeg var der akkurat nå. Hadde gjerne byttet ut snøen med sol og varme...
Glad i deg, Marianne! Pass på min Kiwi da... (Bare spør Siv...)

10:52 p.m.  
Blogger Nelly said...

Hahaha!!! Sååå typisk JensG! MAT!!!
Bra at dere har det sååå bra! Jeg skulle ønske jeg var der akkurat nå. Hadde gjerne byttet ut snøen med sol og varme...
Glad i deg, Marianne! Pass på min Kiwi da... (Bare spør Siv...)

10:53 p.m.  
Blogger Nelly said...

Hahaha!!! Sååå typisk JensG! MAT!!!
Bra at dere har det sååå bra! Jeg skulle ønske jeg var der akkurat nå. Hadde gjerne byttet ut snøen med sol og varme...
Glad i deg, Marianne! Pass på min Kiwi... (Bare spør Siv...)

10:55 p.m.  
Blogger Nelly said...

Hahaha!!! Sååå typisk JensG! MAT!!!
Bra at dere har det sååå bra! Jeg skulle ønske jeg var der akkurat nå. Hadde gjerne byttet ut snøen med sol og varme...
Glad i deg, Marianne! Pass på min Kiwi... (Bare spør Siv...)

10:56 p.m.  
Blogger Marianne said...

He,he.. Kiwin e i gode hender. :) Savne faktisk snøen æ no, men klage itj asså, tusle jo rundt i sandala og sommerklær no. :)
Gla i dæ og Nellyvennen!

3:56 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home