Misafara

For we are Gods masterpiece. He has created us anew in Christ Jesus, so that we can do the good things he planned for us long ago. - Eph. 2.10

Mitt foto
Navn:
Sted: Trondheim/Nairobi

Afrika-trotter, fysioterapeut og misjonærspire.

mandag, september 18, 2006

Bowling og NRK

Har begynt på min andre uke i Kongsberg, og her skjer det stadig nye ting. I dag hadde vi NRK på besøk, de holder på å lage en dokumentar om sånne som jeg, som skal reise til utlandet og jobbe der. Så i løpet av neste år kan det nok hende at jeg dukker opp på tv. :) I helga har det også vært full fart, sølvgruvene har blitt inspisert og bowlinghallen i Kongsberg ble plutselig overfylt av en haug afrikanere, og ei norsk jente som skulle lære alle å bowle. Utrolig kaos til å begynne med, har nok sjelden sett så mange ulike teknikker blitt utprøvd på en kveld..
Har gjort så mye i det siste at det liksom har føltes helt greit å skulle reise bort for over ett år. Helt greit å være borte fra alle sammen...helt til jeg bare gløttet på en blog her og en blog der.. Og det skulle ikke mer til enn et bilde av John Sverre inni gitaren til Psht, før jeg skjønte at kanskje det ikke er sånne folk der jeg skal. Sånne som blir avbildet inni gitarer, vet i verdsette en ettermiddag med brownies og is, sånne som man kan snakke med om absolutt alt.. Må bare si: Kommer til å savne dere alle!!!

1 Comments:

Blogger Hilde said...

og når du kommer tilbake til browniesen og isen og sofaen, ja da kommer du til å savne det actionfylte livet ditt i otlannet, tro meg

9:20 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home